• Кращі світові практики громадського активізму: «Перед тим як вони проголосують – надішли їм листівку»

    by  • 21.10.2010 • Кращі світові практики громадського активізму • Прокоментуй!

    Кращі світові практики громадського активізму: Перед тим як вони проголосують – надішли їм листівкуУ гарячу передвиборчу пору залишається зовсім мало часу на написання хороших матеріалів про чергові приклади застосування інструментів нових медіа у громадській роботі та активізмі. Практики практиками, а чесність та прозорість виборчого процесу важливіша. Проте, не написати про цю практику я просто не зміг, адже вона безпосередньо стосується виборів. Отож, зустрічайте, «Before they vote – Send Them a Postcard».

    Як у красивій формі нагадати своїм знайомим про чергові вибори? А як нагадати тим же ж знайомим, що голосувати «за красиві очі» недопустимо, що потрібно поцікавитись кандидатами, їхнім минулим, їхніми програмами? Представники The Sunlight Foundation придумали простий механізм вирішення цих проблем – листівка.

    Звичайна паперова листівка – кому ж не буде приємно отримати таку від давнього товариша, якого не бачив кілька місяців? А якщо ця листівка не проста, а на ній зображено кандидата, за якого вже давно збирався голосувати. А поруч з фото кандидата – кількість коштів, які той витратив на виборчу кампанію. Нижче подано топ-5 підприємств та топ-5 приватних осіб, які профінансували кампанію цього кандидата. Така листівка не просто нагадає про вас, але й дасть чимало корисної інформації напередодні дня голосування.

    Таким чином можна поширювати будь-яку інформацію про кандидата: топ-5 обіцянок з програми, скорочену версію декларації про доходи, коротку біографію

    The Sunlight Foundation пішли саме таким шляхом і розпочали проект «Before they vote – Send Them a Postcard». Зайшовши на цей ресурс користувач може обрати виборчу посаду, штат та кандидата у цьому штаті, за якого збирається голосувати отримувач листівки. Після цього залишається тільки заповнити адресу отримувача та свою зворотню адресу. Після перегляду листівки потрібно ще внести 3 долари. Частина цих коштів (2 долари) йде на друк листівки та поштові витрати, а 1 долар на підтримку організації The Sunlight Foundation. Оплата здійснюється через платіжну систему AmazonPayments – доволі поширену у США. Все геніально і просто.

    Варто зауважити, що таким чином можна поширювати будь-яку інформацію про кандидата: топ-5 обіцянок з програми, скорочену версію декларації про доходи, коротку біографію.

    Якщо ви хочете розповісти про свою практику громадського активізму, яку ви вважаєте ефективною чи у вас є запитання стосовно проекту «Before they vote – Send Them a Postcard» – пишіть на got@opora.lviv.ua.

    Андрій Дутчак

    About

    Журналіст, громадський діяч

    http://www.opora.lviv.ua