• Аналіз діяльності ЛМР

    Новини:

    Для виборців восьми областей створили онлайн-мапи приймалень депутатів міськрад

    Громадська кампанія «Атестація депутатів місцевих рад» запустила онлайн-мапи приймалень депутатів міських рад Дніпра, Херсона, Львова, Рівного, Черкас, Сум та Краматорську, а також оновила онлайн-мапи місцевих депутатів Одеської області.
    Більше »

    Як депутати ЛМР відвідують засідання постійних комісій протягом VII каденції (оновлено)

    У рамках проекту “Депутати місцевих рад. Атестація” ми продовжуємо досліджувати дисциплінованість депутатів Львівської міської ради сьомого скликання.  Більше »

    Депутат ЛМР заявив про конфлікт інтересів й пройшов тест на доброчесність

    На своєму засіданні 27 грудня 2017 року постійна комісія фінансів та планування бюджету Львівської міської ради розглядала звернення департаменту фінансової політики щодо обслуговування коштів міського бюджету м. Львова в частині бюджету розвитку та власних надходжень бюджетних установ в установах банків державного сектору у 2018 році. Банк, що пропонувався департаментом – Львівська обласна дирекція публічного акціонерного товариства «Акціонерний банк «Укргазбанк». Ця установа співпрацює з міською радою протягом останніх двох років.

    Постійна депутатська комісія мала надати рекомендації щодо державного банку, який би обслуговував бюджетні кошти. Оскільки членом комісії є Олег Василишин, директор ЛОД ПАТ «Акціонерний банк «Укргазбанк», він заявив про конфлікт інтересів і утримався від голосування, як цього вимагає законодавство. Депутат також наголосив, робота в банку не є його власним бізнесом. Результати голосування відображені у протоколі засідання комісії. А ось самого повідомлення про потенційний конфлікт інтересів у документі немає.

    Додамо, що на засіданні 5 січня виконком погодив цей банк для обслуговування коштів міського бюджету м. Львова і на 2018 рік.

    Нагадаємо, що Закон України «Про запобігання корупції» у статті 28 чітко визначає обов’язок депутатів місцевих рад за наявності реального чи потенційного конфлікту інтересів оголосити про такий конфлікт усно із занесенням до протоколу засідання; не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів; та вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

    Матеріал підготовлено для оприлюднення виданням ІзбірКом в рамках Антикорупційної складової громадської кампанії “Атестація депутатів місцевих рад” за партнерства YouControl.

     Громадська кампанія з “Атестації депутатів місцевих рад” започаткована Одеською обласною організацією ВГО «Комітет виборців України» та реалізується в партнерстві з громадськими організаціями з інших областей України. Антикорупційний компонент Атестації депутатів місцевих рад реалізується в рамках проекту ООО ВГО “Комітет виборців України” “Доброчесні місцеві депутати” за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні та Міністерства закордонних справ ДаніїУ Львові за реалізацію ініціативи відповідає Громадянська мережа ОПОРА.

     

    За коментарями звертайтеся:
    Ірина Швець, Офіс Громадянської мережі ОПОРА у Львові
    тел.: 032 254 61 63
    e-mail: lviv@opora.org.ua

    Соціальний портрет депутатського корпусу Львівської міської ради VII скликання

    У рамках проекту “Депутати місцевих рад. Атестація” ми намагалися сформувати соціальний портрет депутата Львівської міської ради сьомого скликання. Більше »

    Cумісність голосувань Львівської міської ради. Як голосують фракції і депутати протягом VІІ скликання

    У рамках проекту «Депутати місцевих рад. Атестація» ми продовжуємо аналізувати діяльність депутатського корпусу Львівської міської ради. Цього разу ми вирішили з’ясувати, як корелюються голосування фракцій між собою. Більше »

    86% депутатів Львівської міської ради користуються соціальними мережами

    Допоки триває моніторинг проведення депутатами Львівської міської ради особистого прийому громадян, ми також проаналізували ще один спосіб інформування та комунікації депутатів з виборцями, а саме використання соціальних мереж. Більше »

    Чи завжди декларують конфлікт інтересів депутати Львівської міської ради

    Вимога для осіб, які уповноважені на виконання функцій місцевого самоврядування  декларувати конфлікт інтересів передбачена статтею 35 Закону України “Про запобігання корупції“. Таку ж норму містить  і стаття 62 Регламенту Львівської міської ради 7-го скликання. Більше »

    Парламентські партії vs виборці Львівщини. Як знайти спільну мову на локальному рівні?

    Партійний ландшафт Львівської області є напрочуд плюралістичним та різноманітним. В регіоні відсутні одна чи декілька домінуючих партій, які користуються переконливою підтримкою виборців і можуть одноосібно реалізовувати політичні рішення в місцевих радах. Рішення приймаються в умовах постійних політичних торгів, взаємної критики та ситуативних компромісів між найбільшими фракціями в місцевих радах (БПП “Солідарність” і “Самопоміч”), які, в обмін на посади та преференції, забезпечують собі політичну підтримку з боку менших партій. Винятком є Львівська міська рада, де виразно хоча й не одноосібно, домінує “Самопоміч”. Більше »

    Депутати прийняли регламент Львівської міської ради 7-го скликання

    17 березня на засіданні Львівської міської ради було прийнято новий регламент Ради сьомого скликання. За відповідне рішення проголосувало 45 з 56 присутніх депутатів. Категорично проти прийняття ухвали виступала фракція партії ВО «Свобода», яка утрималась від голосування. Свої зауваженням висловлювали фракції партій «Народний контроль» і УКРОП, які поза тим виступали за підтримку документа. Більше »

    Рекомендації щодо підвищення рівня публічності місцевого самоврядування Львова

    За результатами вимірювання рівня публічності місцевого самоврядування в 11 містах України, рейтинг муніципалітету Львова оцінено як задовільний. Для підвищення відкритості та прозорості органів та посадових осіб місцевого самоврядування, Громадянська мережа «Опора» у Львові підготувала рекомендації для всіх суб’єктів дослідження, послідовне втілення яких сприятиме запровадженню практики належного врядування у місті. Більше »

    « Сторінка 1, 2, 3 »