[Подія відбулась] Воркшоп «Про що говорить політична реклама в Facebook»

проспект Шевченка, 9, м. Львів, прокласти маршрут

Якщо ви теж помітили, що політика значною мірою оселилася в соціальних мережах, і прагнете розібратися, як політики використовують можливості політичної реклами в Facebook та Instagram – цей воркшоп для вас.

Разом з аналітиками даних Громадянської мережі ОПОРИ будемо:

  • вивчати онлайн-візуалізатор політичної реклами в Facebook та Instagram;
  • закопуватись у місцеву політичну рекламу;
  • аналізувати набори даних, на яких побудовано візуалізатор, та інші відкриті
    виборчі дані;
  • вчитися їх завантажувати в Excel.

Також дізнаємося місце Львова у рекламних кампаніях політичних сторінок, порівняно з іншими областями України, та побачимо, чи цікаві користувачі з регіону рекламодавцям.

Коли: 9 лютого 2021, о 17:00.
Де: проспект Шевченка, 9, конференц-центр «IQholding» (вхід з вулиці Нижанківського).
Для участі:  необхідно заповнити онлайн-форму за посиланням: https://forms.gle/czgJJu6A2Huw2RNZ8.

Чекаємо усіх небайдужих і охочих здобувати нові знання. І натякаємо:

  • Журналісти, тут факти та цифри для ваших публікацій, зокрема, які теми перед виборами кандидати/партії просувають найбільш активно.
  • Партії, ви зможете відслідковувати, скільки на рекламу в соцмережах витрачають ваші конкуренти.
  • Громадські організації, ви зможете перевіряти, чи є відмінності між задекларованими пунктами передвиборчих програм і реальними темами, які просувають кандидати чи партії в соціальних мережах Facebook та Instagram. Окрім того, отримаєте інформацію для моніторингу партійних фінансів та аналізу фінансових звітів учасників виборчих змагань.

    Захід організовується за підтримки USAID та Європейськоі комісії.

    Запитаня можна адресувати на електронну адресу lviv@opora.org.ua.