Чого не почули львів’яни на відкритті Коворкінгу Змін партії «Голос»

Дата: 03.06.2019

2 червня команда партії «Голос» презентувала свій Коворкінг Змін у Львові. Щоправда презентація пройшла не в приміщенні Коворкінгу, що на вул. Костюшка, а у FESTrepublic, де змогли помістити кілька сотень охочих довідатися про плани політичної сили. Святослава Вакарчука на презентації не було, як він пояснив у своєму відеозверненні до львів’ян: через зайнятість в офісі партії формуванням списку людей, які підуть з «Голосом» на вибори. Більшість з присутніх – це молоді люди 18-30 років, із прогресивних активних середовищ Львова. Також презентацію відвідали представники інших політичних партій міста, бізнесмени, політологи. Оминули або майже оминули увагою захід представники місцевих ЗМІ.

Після короткого представлення ідеї Коворкінгу та його координаторки у Львові, перейшли до запитань. Основним спікером у цій частині заходу стала Соломія Бобровська, яка відповідає за координацію штабів по Україні.

Перші запитання та відповіді на них  показали, що значна частина присутніх помилково вважали, що прийшли на презентацію партії Святослава Вакарчука «Голос». Зокрема, на питання про ідеологічну платформу партії, її фінансування, штаб у Львові та його керівника Соломія Бобровська відповіла приблизно так: «Ми /Славко дамо відповіді на ці питання після партійного з’їзду, який відбудеться найближчого тижня».

Реагуюючи на думки присутніх про те, що Коворкінг створено для розвантаження роботи штабу, Соломія Бобровська зауважила, що Коворкінг і партійна, чи то пак штабна робота – це різні речі, «дві окремі лінії». Коворкінг у партії «Голос» розглядають як місце для народження ідей та самостійних ініціатив, їх реалізації,  а також – відродження волонтерського руху.  У партії наголосили, що на Костюшка має здійснюватися неполітична діяльність. Звичайно, тут можна ділитися ідеями про те, як найбільш ефективно, креативно та доступно поширювати інформацію про партію «Голос», однак питаннями підготовки до виборів до ВРУ, в тому числі комунікацією із охочими стати спостерігачами, буде займатися регіональний штаб. Крім того, Коворкінги створюватимуться не скрізь, а лише у містах, де є на них запит.

Формування партійних осередків як таке розпочнеться після 21 липня. Оскільки до виборів залишилося зовсім мало часу, то команда зосередиться на проведенні агітаційної кампанії, розбудова партії – стартує пізніше.

Проведення агітаційної кампанії партії відбуватиметься у форматі всеукраїнського «Туру змін». Для цього планується залучити 1500 волонтерів, які впродовж червня-липня мандруватимуть Україною, зустрічатимуться з мешканцями різних міст та агітуватимуть за партію «Голос». Доїздом, харчуванням, проживанням, а також навчанням того, як агітувати, організатори забезпечують. Заплановано п’ять десятиденних заїздів по 300 волонтерів у кожному.

Важко було не помітити на заході чисельного представництва Української Галицької Партії. Закономірно, що виникли запитання про можливий формат співпраці між політичними силами. Соломія Бобровська відповіла, що «Голос» працює з людьми, а не з партіями, тому цілком ймовірно, що ефективні представники інших політсил, які відповідають 10 критеріям, можуть стати кандидатами до парламенту від «Голосу».

Більше деталей про партійні плани та передвиборчу кампанію «Голосу» львів’яни не отримали. Це не всім сподобалося: дехто нагадав, що до виборів залишилося 48 днів, а чітких планів нема, дехто запропонував розробити тижневий графік робити із конкретними завданнями та інструкціями про їх виконання. Були і такі, які роз’яснювали значення слова «коворкінг» (співпраця) та пропонували створити групу для спільної роботи. Щоб уникнути звинувачень у відсутності чітких подальших дій, спікерка наголосила на тій перевазі, що її партія дає можливість долучитися до формування подальшого плану діяльності усім охочим, а не лише до його виконання. Після цього загальне обговорення закінчилося, перейшли до індивідуального.

 

Автор: Стрелюк Ольга