ОПОРА знайде приховану рекламу тютюнових виробів

Дата: 20.11.2008

Smoke?20 листопада світ відзначає Міжнародний день відмови від паління. Тему шкоди тютюнопаління підняли лікарі з Американського онкологічного товариства ще у 1977 році, саме з їх ініціативи кожного третього четверга року світу нагадують про потребу відмовитися від вбивчої звички.

У різних країнах світу з проблемою тютюнопаління борються по-різному: відкриваються спеціалізовані клініки, влаштовуються безкоштовні зустрічі з психологами, ініціюються покази соціальної реклами (зі зразками такої реклами можна ознайомитися на нашому сайті www.opora.lviv.ua).

Зважаючи на актуальність теми та на те, що основними способами залучення нових курців (а це, в основному, жінки та діти) залишається реклама, протягом 2008-2010 року Громадянська мережа ОПОРА реалізовуватиме моніторинг усіх видів реклами тютюну та сфер її потенційного виникнення. Основною метою моніторингу є виявлення нових методів реклами тютюнових виробів, що завуальовані під псевдосоціальні заходи, спонсорство, промоція сигарет у телевізійних шоу, телесеріалах, масових заходах для молоді тощо.

Паралельно проводитиметься моніторинг виконання змін до ЗУ «Про рекламу», щодо  заборони розміщення реклами тютюну на зовнішніх носіях та транспорті з 1 січня 2009 року. Географічно програма охоплюватиме 9 обласних центрів в різних частинах України, м. Київ та в 10 великих районних центрах.  Зібрана інформація ляже в основу інформаційної кампанії серед лідерів думки, влади та громадян. За результатами планується розробити зміни до чинного законодавства, що заборонятимуть виявлені під час моніторингу методи та форми прихованої реклами.

Контактна особа: Ірина Швець – 8 063 628 68 40