Увага: конкурс ідей соціальної реклами велосипеда!

Дата: 05.09.2011

Якщо велосипед твій улюблений вид транспорту, засіб активного відпочинку чи просто невід’ємна частина твого життя — розкажи про це іншим. Асоціація велосипедистів Львова оголошує конкурс на кращу ідею соціальної реклами ровера. Покажи переваги використання велосипеда друзям, місту, оточуючим та отримай винагороду.

Асоціація велосипедистів Львова (АВЛ) пропагує активне використання велосипеда, як повноцінного суб’єкта міського транспорту та сприяє комфортному облаштуванню міського простору для його безпечного застосування. Передусім ми намагаємося показати львів’янам, що велосипед – це швидко, зручно, корисно, екологічно та економно, а тому його не варто асоціювати виключно із спортом, але й як щоденний міський засіб пересування. Для цього АВЛ розпочинає конкурс ідей соціальної реклами, завданням якого є популяризація велосипеда серед мешканців Львова як невід`ємної складової міського транспорту.

Візьми участь в конкурсі ідей соціальної реклами велосипеда — представ власний варіант гасла, плакату, фото- або відеоматеріал, які популяризують використання ровера у повсякденному житті та зроби свій внесок у формування нового велодискурсу Львова. Найкращі ідеї будуть візуалізовані та розміщені на зовнішніх рекламних носіях міста.

Для участі у конкурсі приймаються ідеї у таких категоріях:

  • велосипедне гасло (яскравий лаконічний вислів, що здатен точно передати переваги велосипеду та його використання);
  • макет плакату для рекламних носіїв, що популяризує ровер;
  • фото- або відеоматеріал, які ілюструють яскраві моменти твого життя на велосипеді.

Засади участі у конкурсі:

  1. У конкурсі можуть брати участь громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства.
  2. Кожен учасник може подати необмежену кількість конкурсних робіт.
  3. Роботи приймаються виключно українською мовою.
  4. Не приймаються на участь у конкурсі роботи, які:
    • порушують чинне законодавство України;
    • містять ненормативну лексику та висловлювання, що певним чином можуть образити честь та гідність людини;
      – містять логотипи чи назви комерційних брендів;
    • були опубліковані раніше;
    • можуть бути розцінені як плагіат.
  5. Учасники погоджуються на використання своїх ідей та матеріалів організаторами конкурсу для популяризації велосипеда на заходах, акціях та флеш-мобах.
  6. Ідеї та роботи учасників оцінюють активісти Асоціації велосипедистів Львова.

Термін дії конкурсу: до 9 вересня 2011 р.

Визначення та нагородження переможця відбудеться на початку вересня на справжній велосипедній вечірці. Ідеї-переможці будуть розміщені на рекламних носіях міста, а їхні автори отримають велосипедні подарунки.

Представ свою ідею нам і її може побачити увесь Львів!

Конкурс популяризації велосипеда проводиться Асоціацією велосипедистів Львова за фінансової підтримки Представництва Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні.

Щоб завантажити свою роботу, учасник повинен зареєструватися.